072-395-0470

מטבחים כפריים פרובנס: דגשים שמומלץ להבין

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
שדרוג מטבחים

מבוא לפרובנס, צרפת

פרובנס הוא אזור בדרום מזרח צרפת. הוא ידוע בהיסטוריה ובתרבות שלו. ישנם מקומות רבים לבקר באזור זה ואחד הפופולריים ביותר הוא המטבחים הכפריים של פרובנס. מאמר זה מדגיש שמומלץ להבין את פרובנס, צרפת.

מטבחים כפריים של פרובנס הוא ספר שייתן לכם היכרות עם פרובנס, צרפת. זה גם יספק לכם טעימה קטנה מהחיים הצרפתיים.

הספר עוסק לא רק בפרובאנס, הוא כולל גם מתכונים וטיפים למטבח מהאזור.

5 מהמטבחים הכפריים הטובים ביותר בפרובאנס להשראה בעיצוב משלך

מטבחים כפריים בפרובאנס ידועים בפשטות ובקסם הכפרי. העיצוב של מטבחים אלה מושפעים מהאלמנטים הטבעיים של אזור פרובנס.

המטבח במטבח כפרי בפרובאנס הוא בדרך כלל חדר אחד גדול עם אי מרכזי. בדרך כלל יש להם חלונות גדולים כדי לאפשר לאור השמש להיכנס פנימה ותוכנית קומה פתוחה המחברת את כל חללי המגורים של הבית. הארונות עשויים מעץ או אבן, האופייני לסגנון המטבח הזה.

5 המטבחים הכפריים הטובים ביותר בפרובאנס כדי לתת השראה לעיצוב משלך:

מטבחים כפריים הם טרנד עיצובי יפהפה, נצחי וכפרי שעושה קאמבק בעולם המודרני של היום. זהו האיזון המושלם בין ביתי לתעשייתי, המספק תחושה כפרית עם הנוחות של שירותים מודרניים.

מאמר זה ידגיש 5 מהמטבחים הכפריים הטובים ביותר בפרובנס להשראה בעיצוב משלכם – עיצובי מטבחים כפריים, Eitzo

מה המשמעות של מטבח כפרי פרובנס עבורך?

מטבח כפרי פרובנס הוא כולו פשטות, רוגע ותחושה של בית. המטבח צריך להיות מקום בו תוכלו לבלות זמן בבישול עם המשפחה והחברים.

המטבח צריך להיות מקום בו תוכלו לבלות זמן בבישול עם המשפחה והחברים. חשוב להצטייד בכלים הנכונים לעבודה כמו סכינים, סירים ומחבתות שאינם מכבידים על הידיים או על פרקי הידיים. צריך גם להיות מספיק מקום במטבח כדי שכולם ינועו בנוחות מבלי להיתקל אחד בשני או כל הזמן לבקש ממישהו אחר להתרחק.

מטבח כפרי פרובנס הוא סגנון מטבח שניתן למצוא במחוז פרובאנס בצרפת. סגנון זה מתאפיין באופיו הכפרי הכולל אש פתוחה ואח גדול.

המטבחים בסגנון זה בנויים לרוב מעץ ואבן, כאשר הקירות מכוסים באריחים או לבנים. הרצפה עשויה בדרך כלל מאריחי טרה קוטה, והריהוט עשוי בדרך כלל מעץ או אבן.

יש הרבה דברים שכדאי לדעת על סוג זה של מטבח, כמו איך הוא נראה, ממה הוא עשוי וכיצד הוא שונה מסוגי מטבחים אחרים.

היתרונות של עיצוב מחדש של המטבח שלך עם משטחי אבן או בטון

בחלק זה נלמד על היתרונות של עיצוב מחדש של המטבח שלך עם משטחי אבן או בטון.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במשטחי אבן או בטון במטבח שלך. חלק מהפופולריים ביותר הם העמידות שלהם ויכולתם לעמוד בחום. אבן היא חומר טבעי העשוי ממינרלים שונים כמו קוורץ, פלדספאר ונציץ. זה גם משאב מתחדש מכיוון שניתן לכרות אותו ממחצבות. בטון נוצר על ידי שילוב של מלט, מים, חול וחצץ יחד. זה הופך אותו לאלטרנטיבה מצוינת עבור אלה שרוצים אפשרות ידידותית לסביבה עבור השיש במטבח שלהם.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנו מתאספים לבשל, לאכול ולהתרועע עם חברים ובני משפחה. זה גם מקום שבו רבים מאיתנו מבלים חלק ניכר מזמננו.

עיצוב המטבח שלכם הוא השקעה שיכולה להיות בעלת השפעות מתמשכות על חייכם, לכן חשוב לבחור בחוכמה. עיצוב המטבח שלך צריך להיות לא רק פרקטי, אלא גם לשקף את הסגנון האישי שלך ואת חוש הטעם.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בחירת חומר משטח שמשקף את האישיות והטעם שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה מראה טבעי יותר במטבח שלך, אתה יכול לשקול דלפקי אבן או בטון מכיוון ששניהם עמידים מספיק לשימוש יומיומי ועדיין מספקים תחושה ארצית לחלל.

דילוג לתוכן