072-395-0470

מטבחים קטנים

מטבחים קטנים

תוכן עניינים
מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים

מטבחים קטנים הם אלה שתופסים מקום קטן ויכולים להרגיש צפופים ועמוסים. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לנקות את המטבח. אולי קל יותר לומר מאשר לעשות, אבל כדאי להוציא את כל הדברים מהארונות והמגירות ולהתחיל לארגן אותם בצורה טובה יותר.

לאחר ניקוי העומס, חשוב לתכנן את המטבח שלך לנוחיותך. יעילות שטח האחסון היא עצומה במטבחים קטנים, ולכן כדאי לנצל סוג זה של אחסון ככל האפשר כדי למנוע עומס. לדוגמה, על ידי הוספת עוד שטח מדפים או ארונות בחלק הפנימי של דלתות הארון שלך או התקנת ארגונית מעל הדלת כדי לאחסן את התבלינים והעשבים שלך בחלק הפנימי של דלת הארון שלך, כך שהם לא תופסים מקום על השיש.

לכל אחד יש רעיון אחר לגבי מהו מטבח קטן

זה נע ממטבח שבו הטבח צריך לעשות את רוב העבודה בעמידה, ועד שיש לו לא יותר מחדר אחד להכין בו אוכל. מאמר זה יבדוק כיצד מטבחים קטנים שונים מאחרים, מה צריך לעשות איתם וכמה טיפים לניהולם.

סביר להניח שבמטבח קטן יהיה פחות מקום אחסון, חוסר במכשירים שאינם בשימוש תכוף, ולעתים קרובות יהיה פחות אור בגלל חלונות קטנים יותר או חלונות צוהר. בנוסף לכך, בדרך כלל יש פחות שטח רצפה זמין להסתובבות כך שיהיה הכרחי שלכל דבר יהיה את מקומו כדי שניתן יהיה לגשת אליו במהירות ללא יותר מדי מאמץ.

מטבחים קטנים יכולים להיות מאוד מאתגרים. אבל אם ניקח את הזמן והמאמץ למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורם, תגלו שהחללים הקטנטנים הללו יכולים לספק הרבה נוחות והנאה.

האתגר עם מטבחים קטנים הוא שאין להם מספיק מקום. יש למקסם את השימוש בכל אינץ' מרובע, כדי שיהיה כמה שיותר מקום לאחסון ולשטח דלפק.

אנשים רבים בוחרים ללכת עם מכשירי חשמל קטנים מהממוצע מכיוון שהם אינם צריכים מקום רב כמו דגמים אחרים או כי הם אוהבים את איך שהוא נראה במטבח שלהם.

מטבחים קטנים יכולים להיות דרך מצוינת לחסוך מקום וכסף

עם זאת, הם לא תמיד עובדים כמו שאנחנו רוצים שהם יעשו. בין חוסר המקום לחוסר האחסון, המטבחים הללו מרגישים לרוב צפופים ומבולגנים.

אם אתה מישהו שאוהב לבשל אבל יש לך שטח מטבח מוגבל, יש כמה דברים שאולי כדאי לך לשקול לפני קבלת ההחלטה איזה עיצוב מטבח יתאים ביותר לצרכים שלך.

לא קל לבשל במטבחים קטנים, אבל יש כמה דרכים לגרום לזה לעבוד. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא תמיד לשמור על המטבח שלך נקי ומאורגן. זה יקל עליך למצוא את מה שאתה צריך בעת הבישול. כדאי גם לנסות להשתמש בחלל אנכי במטבח שלך על ידי שימוש במדפים וארונות. לבסוף, אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם מטבח חדש, רכשו מקרר קטן כדי שהאוכל לא יתפוס כל כך הרבה מקום.

אם יש לך חדר נוסף או מוסך נוסף, שקול להפוך אותו להרחבה של המטבח, כך שיהיה לך יותר מקום אחסון ומשטחים זמינים לבישול.

עם מטבח קטן, אתה צריך להיות יותר מאורגן ויצירתי בכל מה שקשור להפיק את המרב מהחלל שלך

האתגר הוא שלא תמיד יש מספיק מטרים רבועים במטבח קטן כדי לאחסן את כל הגאדג'טים והמכשירים שאנחנו צריכים.

יש אנשים שחושבים שכאשר אנשים גרים בחללים קטנים, יש פחות סיכוי שהם יבשלו בבית. זה עשוי להיות נכון – באופן כללי, האוכלוסייה לא מבשלת כל כך הרבה במטבחים גדולים יותר. אבל יש גם גורמים אחרים כמו זמן וכסף במשחק: אנשים נוטים לאכול יותר בחוץ כשהם גרים בבתים קטנים יותר, כי זה לרוב זול ומהיר יותר מבישול בבית.

מטבחים קטנים הם בעיה נפוצה עבור משקי בית רבים. מטבח קטן יכול להקשות על בישול ארוחות גדולות ולנקות לאחר מכן. במאמר זה, נדון כיצד להפיק את המרב ממטבח קטן.

ראשית, עליך לארגן את החלל שלך באופן שיהיה לך קל לנקות לאחר הבישול. שים את הכלים שלך במתלה של סירים מעל הכיור היכן שהם נגישים בקלות אך מחוץ לדרך לבישול. זה הולך לקצץ את משך הזמן שלוקח לך לבשל כי לא תצטרך לחפש אותם בארונות העמוסים שלך תוך ניסיון לא ללכלך את הסביבה שלך באוכל שניזז עליהם בזמן הבישול. שנית, כדאי לקנות רק פריטים הנחוצים בקניות.

לא רק קשה לבשל מטבחים קטנים, אלא גם קשה לעצב אותם

ישנם שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון, הן עבור הפונקציונליות של המטבח והן עבור המשיכה האסתטית של המטבח.

השיקול הראשון הוא מקום. מכיוון שיש פחות מקום במטבח קטן, הוא צריך להיות פונקציונלי עם מינימום שטח מבוזבז. המכשירים צריכים להיות ממוקמים סביב ההיקף של המטבח הקטן עם שפע של משטח עבודה או ארונות זמין לעבודה על הכנת מזון או משימות ניקוי. אחסון צריך גם להישמר במינימום, אבל לפריטים הכרחיים כמו סירים ומחבתות עדיין צריך להיות בית הולם בתוך ארונות או על מדפים תחתונים ליד הכיריים.

לאחר מכן, תרצו לשקול כיצד עיצוב המטבח הקטן שלכם ישפיע על הרגלי הבישול שלכם ומה

מטבחים קטנים הופכים לטרנד בשנים האחרונות

עם גידול אוכלוסייה ותרבות אוכל גדלה, אנשים חיים בחללים קטנים יותר, הכוללים דירות ובתים. אנשים רוצים לאכול טוב אבל גם לקבל מראה מודרני בביתם. כדי לפצות על מטבח קטן יותר, יצירתיות היא המפתח.

מטבחים קטנים הם חורבן של הרבה אנשים מכיוון שהם יכולים להיות קשים לעבודה. אם יש לך מטבח קטן אתה צריך להיות יצירתי עם החלל שלך. הדרך הטובה ביותר להשתמש במטבח הקטן שלך היא על ידי אופטימיזציה של החלל ליעילות מירבית.

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מטבח הוא שטח דלפק או ארונות, כך שאחת הדרכים הטובות ביותר לייעל זאת היא להשתמש בו עבור כלי בישול ולא מזון. כדאי גם להשקיע בכמה מיכלים באיכות טובה שיחסכו את זמנכם בזמן הבישול והשטיפה.

מטבחים קטנים הם בדרך כלל צרים וחסרים להם מקום אחסון

הם לא מספיק גדולים כדי לבשל ארוחות ערב גדולות לכל המשפחה. יש אנשים שמוצאים צורך להחזיק בשני מכשירים חשמליים או יותר בגלל שטח העבודה המצומצם. הסיבה לכך היא שהם צריכים מכשיר אחד לחימום ואחר לבישול.

נראה שהמטבחים הקטנים הם טרנד בימינו, כאשר בעלי בתים בוחרים בחללים קטנים יותר על פני גדולים יותר. הם רוצים שהבית שלהם ירגיש שיש בו יותר מקום ממה שיש לו בפועל, מה שגורם למגורים שלהם להיראות גדולים יותר ממה שהם באמת. זה נעשה על ידי הוספת תכונות שגורמות לאנשים להרגיש שיש להם יותר מקום בבתים שלהם כמו מראות על הקירות או צביעת אורות עם צבעים שונים עליהם.

המטבח הוא מוקד מרכזי למשפחות וחברים להתאסף סביבו. מטבחים קטנים יותר יכולים להוות אתגר למי שעומד בפני משימת הבישול והאירוח בו זמנית.

הצעד הראשון ליצירת מטבח קטן יפה, פונקציונלי ומרווח הוא לוודא שיש לך את המכשירים הנכונים לחלל שלך. לאחר מכן, הקפדה על שטח אחסון בשפע תקל הרבה יותר לשמור על המטבח שלך מסודר ככל האפשר. לבסוף, ודא שיש לך כמה שיותר מקורות אור טבעיים.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לגרום למטבח קטן להרגיש גדול יותר ממה שהוא בפועל – הנה רק חלק מהן:

– הוסף עוד חלונות או חלונות צוהר – התקן מדפים צפים כדי שלא יתפסו שטח רצפה יקר – בחר צבעים בהירים יותר בארונות.

במטבח קטן קשה לארגן הכל

אתה צריך למצוא דרך לאחסן את הסירים המגושמים האלה, הצנצנות החצי ריקות של תבלינים וכלי המטבח האלה שאתה משתמש בהם פעם בירח כחול. למצוא מקום לכל הדברים האלה זה לא קל.

ישנם פתרונות אחסון למטבח רבים זמינים למכירה. זה תלוי בך איזה מהם אתה קונה או מכין במו ידיך. ניתן גם לרכוש ארונות אחסון שתוכננו במיוחד למטבח במידה והמקום מאפשר.

לפעמים זה יכול להיות קשה למצוא את המקום הנכון עבור הסירים והמחבתות או הסכו"ם שלך, כך שהם לא תופסים יותר מדי מקום על השיש או השולחן שלך. אבל יש הרבה דרכים לתקן את הבעיה הזו! לדוגמה, באמצעות מתלים תלויים לסירים

מטבח קטן הוא מטבח עם פחות מ-12 רגל של שטח דלפק. מטבח קטן יכול להוות אתגר למי שאוהב לבשל. אם יש לך מטבח קטן, תצטרך לתכנן את הבישול שלך ולנקות היטב לפני תחילת כל עבודת הכנה.

מטבחים קטנים יכולים להציב אתגרים רבים בבישול והכנת אוכל

במיוחד לאנשים שמבשלים יותר מסתם המנות הבסיסיות – שמחפשים דרכים להרחיב את הידע הקולינרי שלהם. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמעצבים מטבח קטן. אחד ההיבטים החשובים ביותר בעיצוב מטבח קטן הוא מקסום שטח האחסון תוך שמירה על הכל גלוי על מדפים או מתלים פתוחים. בדרך זו, לא תצטרכו להסתובב בכל פעם שתרצו משהו מגב הארון שלכם – חוסך זמן ואנרגיה בתהליך.

הדבר השני הוא לוודא שלכל רהיט במטבח שלכם יש שימושים מרובים, כך שהוא יכול לשמש כמרחב עבודה או מקום אחסון בעת הצורך. בדרך זו, תוכל להפיק יותר מהשטח המצומצם שלך בזמן

קטלוג המטבחים שלנו

מידע מקצועי אודות מטבחים

דילוג לתוכן