072-395-0470

מטבח מודרני לבן עם עץ

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל (2)

למה לבן הוא השחור החדש

מטבחים לבנים הם השחור החדש. בעבר, מטבחים לבנים נחשבו לסטריליים וקרים מדי, אך כעת הם נתפסים כדרך להכניס אור וחמימות לביתכם. לבן הוא גם צבע שיכול לעבוד עם כל ערכת צבעים אחרת.

מטבחים לבנים באופנה כבר זמן מה. הם לא רק פופולריים בגלל המראה הנקי, הפריך והמינימליסטי שלהם, אלא גם בגלל שהם קלים לתחזוקה.

הפופולריות של מטבחים לבנים אינה מוגבלת רק לחללי מגורים. הם פופולריים גם במסעדות, בתי קפה וברים.

מטבחים לבנים מציעים הרבה יתרונות: הם יכולים לגרום למטבח שלך להיראות גדול יותר, הם קלים יותר לניקוי ולתחזוקה מאשר צבעים כהים יותר, והם יכולים להאיר כל חלל.

מה גם שמטבחים לבנים הם צדדיים – תוכלו להשתמש בהם לכל סגנון או עיצוב שתרצו – בין אם זה מודרני או מסורתי.

1. עיצוב ארון ושיש עם הדגשות עץ

ארונות מטבח הם החלק החשוב ביותר במטבח. הם לא רק מקום אחסון לסירים ומחבתות אלא גם מוקד של החדר. עם מטבחים מודרניים, אתה יכול להיות יצירתי עם עיצוב הארונות שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הוספת הדגשות עץ לארונות המטבח הלבנים שלך.

עיצוב ארונות הוא אחת ההחלטות החשובות ביותר בעיצוב מטבח מכיוון שהוא מכתיב כמה מקום אחסון יהיה לכם ועד כמה החדר ירגיש גדול או קטן. היסודות של עיצוב הארונות כוללים בחירה בין ארון עליון או תחתון, קביעה אם רוצים מדפים פתוחים או מדפים סגורים, ובחירה בין ארונות חד-מפלסים או רב-מפלסים.

כשמדובר בהדגשי עץ, ישנן דרכים רבות ושונות לשלב אותם בארונות המטבח הלבנים שלך. אתה יכול להוסיף אותם כידיות על דלתות ומגירות, כחיפוי דקורטיבי סביב דלתות ומגירות, או כמקום נוסף על השיש על גבי הארונות שלך שיכול לשמש להכנת מזון

2. רעיונות תאורה לשימוש עם מטבח לבן

מטבח לבן הוא בחירה מצוינת למראה נקי ומודרני. זה גם עובד היטב עם כל ערכת צבעים וקל לקשט. עם זאת, יכול להיות קשה למצוא את התאורה המתאימה למטבח לבן. חשוב לבחור את גוף התאורה הנכון שלא רק יעבוד עם החלל אלא גם ישפר אותו.

ישנן אפשרויות רבות לבחירת התאורה הטובה ביותר למטבח הלבן שלכם, בהתאם למה שאתם מחפשים מבחינת סגנון או תפקוד. אפשרות אחת היא שימוש בפנסים שקועים בתקרה כדי ליצור זוהר רך ולהעניק לך יותר תאורת משימה בעת בישול או עבודה על השיש שלך. רעיון נוסף הוא שימוש במנורות על הדלפקים או האיים שלך, כמו גם אורות עיליים כדי ליצור אור סביבה בכל החדר מבלי להיות קשה מדי על העיניים שלך.

3. דרכים אופנתיות לקשט קונסולת מטבח עם הדגשות עץ

קונסולת המטבח היא מקום נהדר להוסיף קצת קישוט נוסף. ניתן לקשט את הקונסולה עם מטבח לבן מודרני עם עץ בדרכים רבות ושונות. אחת הדרכים לקשט את קונסולת המטבח היא על ידי הוספת כיסוי אחורי. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בפיסת זכוכית או אבן והתקנתה על הקיר מאחורי הכיור, הכיריים והתנור. דרך נוספת לקשט את קונסולת המטבח היא באמצעות צביעתה בלבן או בצבע אחר המשלים את שאר החדר.

לסיכום, ישנן דרכים רבות ושונות לקשט את המטבח הלבן המודרני שלך בעץ. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחקור את היצירתיות שלך ולוודא שאתה בוחר משהו שישלים את הסגנון והצבעים העיצוביים של הבית שלך.

4. איך להכין כיסויי כיסא אוכל משלך עם בד וממשק

מטבח לבן מודרני הוא מקום מצוין להתחיל בו. זהו צבע רב תכליתי שיכול לעבוד עם כל סגנון מטבח וקל למצוא רהיטים ומכשירי חשמל בצבע זה.

המטבח הלבן המודרני הוא קלאסיקה נצחית, אבל הוא לא חייב להיות משעמם. יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול לגרום למטבח הלבן שלך לבלוט. לדוגמה, אתה יכול להוסיף כמה נקודות צבע עם העיצוב שלך או לבחור חומרה ייחודית עבור הארונות.

מטבח לבן מודרני עם עץ: 4. איך להכין בעצמך כיסויי כסאות אוכל עם בד וממשק – מדריך לחיפוי כיסאות אוכל, כיסויים לכסאות אוכל מעוצבים

מטבח לבן מודרני הוא בדרך כלל קנבס ריק עבור בעל הבית להתאמה אישית. אחת הדרכים הטובות ביותר להתאים אותו אישית היא על ידי הוספת ריפוד צבעוני לחדר.

מאמר זה יראה לכם כמה קל להכין כיסויי כיסא אוכל משלכם מאפס באמצעות בד וממשק. אלה נקראים גם כריות כיסא או כריות כיסא במקרים מסוימים.

דילוג לתוכן