072-395-0470

מטבחים מודרניים מעוצבים

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחים מעוצבים - מטבחי דניאל

10 מגמות העיצוב המובילות במטבחים מודרניים

בעבר מטבחים היו בדרך כלל חדר שהיה חבוי בחלק האחורי של הבית ושימש להכנת מזון ואחסון. אולם כיום, מטבחים נתפסים לעתים קרובות יותר כחלק חשוב ממרחב המחיה של הבית.

חלק זה יכסה עשר מגמות עיצוב במטבחים מודרניים:

1) קווים נקיים

2) תוכניות קומה פתוחות

3) צבעים נועזים

4) סגנון תעשייתי

5) מכשירי חשמל מתקדמים

6) חומרים טבעיים

7) ארונות מודולריים

8) מכשירים נסתרים

9) מדפים פתוחים

10) משטחי נירוסטה

8 טיפים לעיצוב מטבח מודרני

מטבח הוא מקום שבו כל המשפחה מתכנסת ומבלה ביחד. זה גם מקום שבו רוב הבישולים מתרחשים. מטבחים מודרניים מעוצבים מתוך מחשבה על נוחות ופונקציונליות. הם לא רק אסתטיים, הם גם פונקציונליים.

1) הימנע מבלגן במטבח שלך: העומס הוא לא רק לא נעים מבחינה אסתטית, הוא גם יכול להוות סכנה בטיחותית. נקה את המשטחים, המדפים והמגירות כדי ליצור מקום לבישול או עבודה על הכנת מזון.

2) ודא במטבח שלך יש הרבה אור: אור טבעי הוא הטוב ביותר עבור מטבחים מודרניים כי זה עוזר עם יעילות אנרגטית וגורם לחדר להרגיש גדול יותר ממה שהוא בפועל. אם יש לך חלונות הפונים דרומה או מערבה, ודא שיש להם גוונים לחסום אור שמש ישיר בשעות השיא, כך שלא תשלם יותר על חשבון האנרגיה שלך מדי חודש.

3) בחרו חומרים בחוכמה: אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה עמיד אך גם קל לתחזוקה כך שתלבשו אותו

טרנדים למטבח לשנת 2022 – 2023

המטבח המודרני התפתח מחלל תועלתני למרכז חיי הבית. זה לא רק מקום לבישול, אלא גם מקום מפגש למשפחה וחברים. מטבחים מודרניים מעוצבים כעת להיות פתוחים, אווריריים ומלאי אור. ישנו דגש על חומרים טבעיים כמו אבן טבעית, עץ ומתכת וכן גימורים ידידותיים לסביבה כגון במבוק, שעם או חומרים ממוחזרים.

מטבח מודרני צריך לקבל את הכמות הנכונה של שטח אחסון כדי שלא ירגיש עמוס. ארונות צריכים להיות פונקציונליים והם צריכים להתאים לסגנון המטבח. מטבחים מודרניים משלבים כיום פתרונות אחסון חכמים כמו מזווה נשלפים או מגירות נסתרות המובנות בספסלים או משטחי עבודה באי.

מטבחים הם אחד החדרים החשובים ביותר בבית. הם משמשים לא רק לבישול, אלא גם ליצירת קשרים חברתיים, משחק עם ילדים ואפילו עבודה. עתיד המטבחים נראה מזהיר.

טרנד המטבח הראשון עליו נדבר הוא השימוש בבינה מלאכותית. זה כולל מכשירי מטבח חכמים כמו מקררים ותנורים הניתנים להפעלה מרחוק באמצעות אפליקציה או שליטה קולית.

המגמה השנייה היא שימוש בטכנולוגיה כדי להפוך את הבישול לקל ומהנה יותר. דוגמה טובה היא סיר חרס הניתן לתכנות שניתן להגדיר לבישול בזמנים שונים ולכבות אוטומטית בסיום מבלי שאף אחד יצטרך להישאר במטבח כל היום.

המגמה השלישית היא שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן וחומרים אחרים שמקורם במקום על מנת ליצור סביבה בת קיימא יותר עם פחות ייצור פסולת.

העתיד של עיצוב מטבחים – 10 תחזיות של מומחי תעשייה

מטבחים הם מקום בו אנשים מבלים זמן רב והעתיד של עיצוב מטבחים הוא יותר מסתם פונקציונליות. העתיד של המטבחים הוא על החוויה.

במאמר זה, נחקור 10 תחזיות של מומחים בתעשייה לגבי מה אנו יכולים לצפות ממטבחים בעשר השנים הבאות.

1) "המטבח יהיה מרכז חיי המשפחה".

2) "בישול יהיה יותר כמו צורת אמנות."

3) "הטכנולוגיה תשנה את האופן שבו אנחנו מבשלים."

המטבח המודרני הולך ומתפתח. זה כבר לא רק בישול. זה על לחיות, לאכול, להתרועע ולהירגע.

בעתיד, המטבחים יהפכו פתוחים יותר לשאר חלקי הבית ויהיו להם נקודה מרכזית בבית בה אנשים יכולים להתאסף יחד. למטבחים יהיה יותר אור טבעי שנכנס מבחוץ והם יעוצבו תוך שימת דגש על קיימות.

דילוג לתוכן