072-395-0470

מטבחים כפריים נגריית בוטיק

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל (5)

מהם מטבחים כפריים ומדוע כדאי לקנות אחד לבית?

מטבחים כפריים הם סוג של מטבחים שיש בהם תחושה כפרית וביתית. הם עשויים בדרך כלל מעץ ובעלי עיצוב פתוח. מטבחים אלו מושלמים לאלו שאוהבים לבשל, לאפות ולארח אורחים מכיוון שהם מאפשרים לאנשים להיות במרכז העשייה.

מטבחים כפריים פופולריים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הסיבה לכך היא שמדינות אלו מציעות אורח חיים רגוע המושלם עבור סוג זה של מטבח.

מטבחים כפריים ניתן למצוא גם במקומות אחרים בעולם כמו צרפת או איטליה שם הם נוצרו במקור מאבן או לבנים.

מטבחים כפריים הם בחירה פופולרית עבור רוכשי בתים רבים. הם מתאימים למגוון רחב של טעמים וסגנונות. יש להם תחושה כפרית, עם ארונות עץ טבעי וחומרים במראה טבעי, כמו משטחי אבן.

בחירת המטבח הכפרי המתאים יכולה להיות מסובכת. תצטרך להחליט על הגודל, העיצוב, הסגנון והתכונות המתאימים ביותר לצרכים ולסגנון החיים שלך.

מה ההבדל בין מטבח כפרי למטבח מודרני?

מטבחים כפריים עוסקים פחות במכשירי החשמל ויותר בפרטים. הם מושלמים עבור אלה שאוהבים לבשל או לארח. יש להם תחושה ביתית יותר ואם יש לכם משפחה גדולה, ייתכן שזו הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

מטבחים מודרניים עוסקים בפונקציונליות ויעילות. הם נועדו להיות נקיים ככל האפשר עם מעט עומס על המשטחים, הארונות והרצפות. אם אתה גר לבד או לא מרבה לבשל במטבח שלך, זו עשויה להיות האפשרות הטובה יותר עבורך.

המטבח הכפרי הוא מטבח בעל מראה ותחושה כפרי. לרוב הוא מרווח יותר ויש לו יותר ארונות. המטבח המודרני, לעומת זאת, מלוטש, נקי ועכשווי.

מטבחים כפריים הם בדרך כלל גדולים יותר מעמיתיהם המודרניים. זה מאפשר מקום אחסון רב לפריטים כמו כלים, סירים ומחבתות וכלי בישול.

מטבחים מודרניים הם לרוב קטנים יותר אך ניתן להתאים אותם לצרכים של בעל הבית. לדוגמה, יכול להיות שיש להם אי עם שרפרפים או מזווה בחדר כדי לפצות על חוסר מקום הארון שמגיע עם זה שהוא קטן יותר בגודלו.

עיצוב מטבח כפרי חדש בתקציב נמוך

עיצוב מטבח כפרי בתקציב נמוך, אם אתם מחפשים עיצוב מטבח כפרי בתקציב נמוך, אז המאמר הזה הוא בשבילכם. כאן, נבחן את ההיבטים השונים של עיצוב ובניית מטבח כפרי בתקציב.

כמו כן, נבדוק את החומרים הטובים ביותר לשימוש וכיצד לחסוך כסף מבלי להתפשר על האיכות.

כמו כן, נבחן כמה מהטרנדים הפופולריים ביותר במטבחים כפריים וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי להשיג את מטבח החלומות שלכם במחיר משתלם.

אז בואו נתחיל!

רעיונות לחידוש מטבחים של איקאה:

מטבח חיצוני בעצמך:

רעיונות לחידוש מטבח:

נגרות בוטיק מטבחים כפריים:

3 טעויות נפוצות בעיצוב מטבח כפרי

1. חוסר באחסון: וודאו תמיד שיש לכם מספיק אחסון לכל כלי המטבח והפריטים שלכם. אם אתה לא מנצל את השטח, עדיף שיהיה יותר מדי מאשר לא מספיק.

2. פריסה לקויה: ודאו שהמטבח ערוך בצורה הגיונית ושיש בו מספיק שטח דלפק עבור כל מכשירי החשמל הדרושים.

3. ישיבה לא נוחה: מטבח צריך להיות מקום בו כולם יוכלו ליהנות מאכילה משותפת, לכן הקפידו לכלול אפשרויות ישיבה לכל אחד מבני המשפחה או לאורחים שמגיעים – זה יכול להיות כל דבר, החל מספסל ועד כיסא בר או שולחן בר. להכין.

מטבחים כפריים הופכים פופולריים יותר בשנים האחרונות בגלל הקסם הכפרי והתחושה הנעימה שלהם. הסגנון פופולרי גם בקרב אנשים שרוצים לחיות בר קיימא או פשוט מעדיפים חומרים טבעיים על פני חומרים מעשה ידי אדם כמו פלסטיק או אלומיניום. עם זאת, ישנן כמה טעויות שמעצבים רבים עושים לא פעם בעיצוב מטבחים כפריים – הטעויות הללו

דילוג לתוכן