072-395-0470

מטבחים כפריים מעוצבים

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
שדרוג מטבחים

1. הופעתו של המטבח הכפרי המיני או הקומפקטי

המטבח הכפרי המיני או הקומפקטי הופך ליותר ויותר פופולרי בעולם העיצוב. זה לא רק טרנד אלא הכרח בחללים קטנים.

השם "קאנטרי מטבח" מגיע מהתחושה הכפרית והביתית שלו שמזכירה זמנים פשוטים יותר. המטבחים הכפריים הראשונים נבנו בתחילת המאה ה-20, כאשר עדיין נבנו בתים עם מטבחים צמודים לבית.

הופעתו של המטבח הכפרי המיני או הקומפקטי אינה תופעה חדשה. למעשה, זה קיים כבר מאות שנים. המטבחים הראשונים היו קטנים, ולעתים קרובות הם היו בחלק האחורי של הבית כדי שיוכלו להיות קרובים ככל האפשר לבעלי החיים.

הטרנד העיצובי הזה הוא לא רק לגרום למטבח להיראות כאילו הוא שייך לבית חווה. זה גורם למטבחים קטנים להרגיש כמו בית על ידי שימוש במכשירי חשמל וארונות מודרניים כדי להפיק מהם יותר מקום ופונקציונליות.

תהליך העיצוב של מטבחים אלו מתחיל בהבנה של מה אתה צריך מהמטבח שלך, עם מה אתה צריך לעבוד, ומה אתה לא רוצה לשנות בבית או באורח החיים שלך. זה עוזר ליצור עיצוב שיתאים לצרכים שלך מבלי לתפוס יותר מדי מקום בבית שלך או לשבור כל תקציב!

מהי המטרה של מטבח וכיצד הוא שונה מחדר אוכל?

מטבח הוא החדר הכי חשוב בבית. זה המקום שבו אנשים מכינים אוכל, אוכלים ומארחים אורחים. זה גם הלב של הבית; זה המקום שבו מתאספות משפחות לשוחח, להתווכח ולאהוב.

בבית עם יותר מקומה אחת, המטבח נמצא בדרך כלל בקומת הקרקע או בקומת המרתף. חדר האוכל עשוי להיות בקומה עליונה או מחוץ לאתר במסעדה או במועדון פרטי.

מטבח הוא חדר או חלק מחדר המשמש לבישול והכנת מזון. מטבחים מופרדים לרוב מחדרים אחרים בבית כדי למזער את הבלגן שנוצר בבישול.

מטבחים מכילים לרוב כיריים, תנור, כיור, מדיח כלים, מקרר ומזווה. בכמה משקי בית המטבח עשוי להיות בבניין אחר בנכס כגון בית חווה או אסם.

חדר אוכל נמצא בדרך כלל ליד חזית בית או בניין דירות שבו אנשים אוכלים ארוחות ביחד. מטרת זאת היא ליצור מסגרת אינטימית לבני המשפחה והאורחים ליהנות אחד מחברתו של זה בזמן האוכל.

3. עיצובי מטבח כפרי אי

ישנם סוגים רבים ושונים של מטבחים כפריים. אבל אחד הפופולריים שבהם הוא המטבח הכפרי באי. זוהי וריאציה על עיצוב המטבח הקלאסי, עם אי מרובע או מלבני במרכז כמוקד.

האי מספק מרחב עבודה נוסף ושטח אחסון לכל אותם פריטים הנחוצים לעתים קרובות במהלך הכנת האוכל, אך הוא גם יוצר אזור אכילה לא פורמלי. סוג זה של עיצוב מטבח מושלם עבור אנשים שאוהבים לבשל ולארח בבית.

יתרון נוסף של עיצוב מטבח כפרי מסוג זה הוא שניתן להתאים אותו בקלות לצרכים, לטעמים ולתקציב שלכם. אתה יכול לבחור מתוך מגוון גימורים, סגנונות וגדלים כדי ליצור את המטבח הכפרי המושלם שלך המשקף את האישיות שלך כמו גם את אורח החיים שלך.

4. חדרי אוכל כמטבחי גיבוי

חדר אוכל הוא מקום מושלם שיהיה בו מטבח גיבוי. הוא ישמש בימים שבהם המטבח הראשי לא יכול לעמוד בעומס העבודה. זה טוב גם למי שחסר מקום וצריך מטבח אבל לא רוצה להקריב את חדר האוכל שלו.

ההיבט החשוב ביותר של מטבח משני בחדר האוכל הוא לוודא שיש מספיק מקום עבור שני אנשים לעבוד בו זמנית. החלל צריך גם להיות מואר היטב ובעל מספיק אחסון עבור פריטי מזון וציוד לבישול.

מטבחים כפריים הם לרוב קטנים ופחות מאובזרים ממטבחים עירוניים. הם משמשים גם למגוון משימות, כגון כביסה, אחסון ושטח עבודה.

בבתים כפריים, חדר האוכל משמש לעתים קרובות כמטבח גיבוי. ניתן להפוך את שולחן האוכל לחלל עבודה עם עלה מאריך או שניים. ניתן להזיז את הכיסאות מהדרך ולהחליף במדפים לסירים ומחבתות או למכשירי חשמל.

המטבח בבתים כפריים רבים דומה יותר לחדר להכנת מזון ולא למקום לאכול בו ארוחות. ככזה, חדר האוכל יכול לשמש כחלופה למטבח בעת הצורך.

כיצד לבחור את הצביעה המתאימה לקירות המטבח הכפרי שלך

מטבחים מעוצבים לרוב בצבעים חמים כמו צהוב, כתום ואדום. צבע הצבע הנכון יכול לעשות הבדל עצום בתחושה של החדר. בבחירת הצבע המתאים לקירות המטבח הכפרי, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

– צבע הארונות

– צבע הרצפות

– צבע הרהיטים שלך

בחירת צבע הצבע המתאים לקירות המטבח הכפרי שלכם היא חלק חשוב בתהליך העיצוב. אבל זה יכול להיות קשה לבחור צבע שיתאים במטבח שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת צבע לקירות המטבח הכפרי שלך. הגורמים החשובים ביותר הם ייעוד החדר, גודלו וסגנון העיצוב שלו.

דילוג לתוכן