072-395-0470

מטבח פורמייקה מעוצב – מטבחי דניאל

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

כותרת: הערך של עץ מיוצר עבור ארונות מטבח פורמייקה

עץ מיוצר הוא חומר שנמצא בשימוש כבר עשרות שנים בתעשיית ארונות המטבח. זהו חומר מרוכב העשוי מסיבי עץ ושרף המחוברים זה לזה תחת חום ולחץ. לעץ המיוצר לארונות מטבח פורמייקה יש יתרונות וחסרונות רבים.

היתרונות של עץ מיוצר לארונות מטבח פורמייקה הם היותו קל משקל, עמיד וקל לעבודה. החסרונות הם שאין לו את היופי הטבעי של עץ אמיתי, הוא יכול להתעקם או להיסדק עם הזמן אם לא מטופל כראוי, והוא יכול להיות יקר יותר מחומרים אחרים כמו למינציה או משטחי משטח מוצקים.

מאמר זה יעסוק בכמה מהיתרונות והחסרונות של עץ מיוצר לארונות מטבח פורמייקה על מנת לעזור לכם להחליט אם זהו החומר המתאים לפרויקט הביתי שלכם.

פסקת מבוא:

פורמייקה הוא מותג לרבד שהוצג לראשונה בשנות החמישים. הוא משמש לעתים קרובות כמשטח למטבח בשל עמידותו ועלותו הנמוכה.

פורמייקה קיימת כבר למעלה מ-60 שנה וזה עדיין החומר הטוב ביותר לשימוש אם אתה צריך משטח עמיד ובעלות נמוכה. את אורך החיים של הפורמייקה ניתן לייחס ליכולתה לעמוד בפני שריטות, חום, לחות, כימיקלים ושקעים הנפוצים במטבחים.

פורמייקה מגיעה גם בצבעים ובדוגמאות רבות המאפשרות להתאים אותה בקלות לכל בחירה עיצובית אחרת שעשית עבור המטבח שלך.

מטבחים הם החדרים החשובים ביותר בבית. הם לא רק לבישול אלא גם למפגשים משפחתיים, חגיגות וכל שאר האירועים. מטבחים השתנו הרבה במהלך השנים עם עיצובים וסגנונות חדשים שעולים על בסיס קבוע. מטבחים הם כבר לא רק בישול וניקיון אלא הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

מטבח פורמייקה הוא אחד הטרנדים האחרונים בעיצוב מטבחים שתפסו לאחרונה. הוא עשוי מחומרים מרוכבים כמו פלסטיק או פיברגלס וניתן להתאים אותו בקלות לפי הצרכים שלך. מטבחי פורמייקה מגיעים בצבעים שונים כדי להתאים לכל תפאורה, הם קלים לניקוי ותחזוקה מה שהופך אותם לפופולריים מאוד בקרב בעלי בתים בימינו.

בעולם הנגרות העדינה ישנה הבחנה בין עץ טבעי לעץ מיוצר. הבחנה זו מכונה לרוב ארונות המטבח "פורמייקה". האמת, עץ מיוצר לרוב מוערך יותר מעץ טבעי בשל איכותו ועמידותו הגבוהים.

מטבחים הם החדר החשוב ביותר בכל בית. הסיבה לכך היא שהם מספקים מקום לבישול וניקוי. מטבחים משמשים גם כמקום מפגש למשפחה להתכנס ולחלוק ארוחות. עיצוב המטבח משחק תפקיד גדול במידת הפונקציונליות שלו, אך גם במידת המראה האסתטי שלו.

המטבח המודרני התפתח מלהיות רק חלל לבישול וניקיון להיות חלק בלתי נפרד מהבית. עם האבולוציה הזו הגיע יותר מגוון בעיצוב ובתפקוד, מה שיכול לגרום לעיצוב מטבחים להיראות מסובך לפעמים. אבל עם תכנון קפדני, זה יכול להיעשות ללא יותר מדי קושי או לחץ.

הצעד הראשון לעיצוב המטבח שלך הוא לקבוע איזה סגנון אתה רוצה שיהיה למטבח: מסורתי, מודרני או מעברי? אז אתה צריך לקבוע איזה גודל של שטח פנוי יש לך למטבח שלך: גדול או קטן? ברגע שאתה יודע את שני הדברים האלה, תוכל להתחיל להבין איזה סוג של ארונות יעבוד הכי טוב

עיקרי הדברים:

מטבחים הם חלק חשוב מחיינו. הם לב הבתים שלנו. מטבח הוא לא רק מקום לבשל בו אוכל, אלא מקום בו אנו מבלים עם משפחה וחברים. מטבחים התפתחו עם השנים, ממטבחים פרימיטיביים שהיו רק כיריים וכיור פשוטים ועד למטבחים המודרניים של היום עם כל מכשירי החשמל העדכניים ביותר.

פורמייקה היא אחד מחומרי השיש הפופולריים ביותר בשוק כיום, מכיוון שהיא עמידה וקלה לתחזוקה. פורמייקה קיימת כבר למעלה מ-80 שנה והיא ממשיכה להיות אחד החומרים הפופולריים ביותר לדלפקי מטבח בצפון אמריקה.

פורמייקה היא חברה המתמחה בייצור משטחי למינציה, פרזול ופרקטים. פורמייקה מייצרת מוצרי למינציה משנת 1937. מוצריהם משמשים במטבחי מסחר ובתי מגורים.

עץ מיוצר לעומת עץ טבעי

המונח עץ מיוצר יכול לשמש לתיאור מגוון חומרים שאינם עץ טבעי, אך עדיין עשויים מעץ. עץ מיוצר יכול להיות עשוי מעץ ממוחזר או ממוחזר, או מחומרים אחרים כמו פלסטיק.

עצים מיוצרים הם לרוב עמידים יותר מעצים טבעיים, ולכן הם מהווים בחירה טובה כאשר אתה צריך משהו שיעמוד במבחן הזמן.

עצים מיוצרים מגיעים גם בצבעים וגימורים רבים ושונים, כך שיש לך יותר אפשרויות לבחירה מאשר עם עץ טבעי.

עיצוב המטבח שלכם עם עץ מיוצר הוא אופציה ידידותית לסביבה מכיוון שהוא קל למיחזור ואינו דורש כימיקלים כלשהם להגנה מפני נזקי מים.

פרטים על עץ מיוצר

עץ מיוצר הוא חומר העשוי מנסורת ודבק. ניתן להשתמש בו במקום עץ טבעי מכיוון שהוא הרבה יותר זול, קל יותר לעבוד איתו וכמעט שלא ניתן להבחין בתוצאה הסופית. לעץ המיוצר יתרונות רבים לבעלי בתים ולבונים.

מעצבים משתמשים בעץ מיוצר כדי ליצור מטבחים יפים שנראים כאילו נבנו מחומרים טבעיים אבל הם הרבה יותר סבירים. עץ מיוצר מציע מגוון רחב של צבעים, עיצובים וטקסטורות כך שתוכל למצוא משהו שמתאים לצרכים שלך.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן