072-395-0470

מטבח אפור – מטבחי דניאל

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל - מטבחים במבצע

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

מהו עיצוב מטבח אפור?

העיצוב של מטבח אפור אינו פשוט כפי שהוא נשמע. זה למעשה שילוב של שחור, לבן וגוונים של אפור. הרעיון מאחוריו הוא ליצור מראה אלגנטי ומלוטש שיכול לעבוד עם כל פלטת צבעים אחרת לשאר חלקי הבית.

זה לא קשור רק ללוח הצבעים. מטבחים אפורים מתוכננים להיות מודרניים ומינימליסטיים בסגנון שלהם, מה שאומר שאין סלסולים או פרטים מפוארים שיסיחו את הדעת מהעיצוב.

מטבחים אפורים הופכים פופולריים יותר בתעשיית עיצוב המטבחים. הסיבה לכך היא שהם לא רק פשוטים וקלים לניקוי, אלא גם בגלל שהם מאוד אלגנטיים ומסוגננים.

הצבע הטוב ביותר למטבח הוא אפור. מטבחים אפורים יכולים להיות קצת קשים לעיצוב אבל זה שווה את זה. זה יגרום למטבח שלך להיראות מאוד אלגנטי ומסוגנן.

מבוא

דניאל מטבחים הוא אדם בשליחות. המשימה שלו היא להפוך את המטבח שלך לחדר המסוגנן ביותר בבית שלך. הוא מעצב ומשפץ מטבחים כבר למעלה מ-20 שנה, וראה הכל – מהעיצובים המפוארים ביותר ועד לתקציבים הצנועים ביותר.

יש לו גם כמה עצות ממש טובות בבואכם לבחור את המטבח המושלם עבורכם. הנה העצות המובילות שלו:

– שקול את אורח החיים שלך: למה תשתמש במטבח שלך? האם זה רק לבישול או שתשתמש בו גם כחלל אירוח? – אל תשכח את האחסון! מטבחים יכולים להיות חללים קטנים מאוד אז ודא שיש מספיק מקום לכל מה שאתה צריך! – ודאו שיש מספיק אור טבעי שנכנס למטבח. זה יעזור למצב הרוח והאווירה, כמו גם לוודא שאתה יכול לראות מה אתה עושה בזמן הבישול.

רעיונות למטבח אפור הדומים לטרנדים של קישוט השנה

מטבחים הם אחד החדרים החשובים ביותר בבית שלכם, ולכן אין זה מפתיע שהם לרוב החדר הראשון שעוצב מחדש. אם אתם מחפשים מראה חדש למטבח שלכם, יש לנו כמה רעיונות שיגרמו לכם להרגיש ממש בבית.

השנה, מטבחים אפורים היו טרנדים ולא בכדי. הם מהווים איזון מושלם בין מודרני לקלאסי וניתן לשלב אותם כמעט עם כל ערכת צבעים או סגנון קישוט.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מכינים אוכל ומבלים עם יקירינו. זה גם חלל שיכול להיות קשה לקישוט. פלטת הצבעים לשנת 2018 היא אפורה, עם צלעות של צהוב וורוד, מה שאומר שהטרנדים של השנה מתאימים למטבח שלכם!

מטבחים הם בדרך כלל חלל עם צבעים ניטרליים מכיוון שהם משמשים לבישול, כך שיכול להיות קשה למצוא דרכים להוסיף צבע. השנה, אתה יכול להשתמש בניטרלים אלה במטבח שלך כתפאורה לנקודות צבע בעיצוב הקישוט שלך. תוכלו למצוא היום בשוק הכל, החל מקירות ירוקים עזים ועד ארונות ורודים עדינים – אז אם אתם מחפשים השראה, 7 המטבחים האלה יעזרו לכם להתחיל!

מטבחים אפורים – מה הם ולמה כדאי לכם לשקול מטבחים לבית שלכם!

מטבח אפור הוא מטבח בעל גוון ניטרלי שבעיקרו לבן, שחור או אפור. הרעיון מאחורי זה הוא לאפשר לצבע המזון לבלוט ולגרום לו להיראות מעורר תיאבון.

מטבח אפור יכול להיות בחירה מצוינת למי שלא רוצה להשקיע יותר מדי זמן בעיצוב הבית אבל עדיין רוצה מראה מסוגנן. זה יכול להיות מושלם גם למי שמחפש מטבחים שישתלבו עם כל סכמת צבעים בבית, כמו ירוק או כחול.

מטבחים אפורים הם טרנד שהולך והופך פופולרי יותר ויותר. הם אלטרנטיבה מצוינת למטבח הלבן או השמנת המסורתי. מטבחים אפורים יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של חומרים ומרקמים כדי להפוך אותם לייחודיים ואישיים יותר.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשקול מטבחים אפורים לביתכם השנה. אפור הוא לא רק צבע אחד, הוא יכול להיות עשוי מהרבה צבעים, צורות ומרקמים כדי לתת לו מראה אינדיבידואלי.

מטבחים מפורסמים עם צבעים אפורים

מטבחי דניאל מפורסמים במטבחים המודרניים והטרנדיים שלהם. יש להם מגוון רחב של מוצרי מטבח ממותגים שונים. אפור הוא אחד הצבעים הפופולריים ביותר במגוון שלהם.

בחלק זה, נדבר על מה הם מטבחים אפורים, מדוע הם כל כך פופולריים וכיצד להשתמש בהם בבית שלך.

ארונות מטבח אפורים הם טרנד פופולרי מאוד מכיוון שהם מציעים מראה מלוטש ומתוחכם שניתן לשלב בכל עיצוב. הצבע יכול לשמש ליצירת אווירה אלגנטית במטבח או שהוא יכול לשמש ליצירת אווירה כיפית ושובבה אם אתה רוצה להפוך את החלל ידידותי יותר לילדים.

מטבחים הם אחד החדרים החשובים ביותר בבית. זה המקום שבו אנשים מבלים הרבה מזמנם בזמן בישול ואכילה. עיצוב המטבח צריך להיות פרקטי ופונקציונלי, אך גם אלגנטי ויפה.

הצבע האפור הוא אחד הצבעים הטובים ביותר לעיצוב מטבחים מכיוון שהוא ניטרלי ואינו מסיח את הדעת מצבעים אחרים בחדר. מטבחים אפורים הם אלגנטיים, נצחיים ומושלמים לכל סגנון או פונקציה.

מטבחי דניאל: מטבחים מפורסמים בצבעים אפורים – מטבחים מפורסמים בצבעי אפור.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן