072-395-0470

מטבחים פרובנס איכותיים

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל (2)

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

מדוע מטבחי פרובנס איכותיים הם הבחירה הטובה ביותר עבור המטבח החדש שלך

אם אתם מחפשים מטבח חדש, אז כדאי לכם לשקול מטבחי פרובנס. הם הבחירה הטובה ביותר כי יש להם יתרונות רבים שיעניקו לכם מטבח טוב יותר.

מטבחי פרובנס איכותיים הם הבחירה הטובה ביותר למטבח החדש שלכם אם אתם רוצים שיהיה לכם מטבח יפה ופונקציונלי. הם גם מגיעים עם יתרונות רבים שיהפכו את החיים שלך לקלים יותר ואת העבודה שלך במטבח למהנה יותר.

היתרון הראשון של מטבחי פרובנס איכותיים הוא שהם עשויים מחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ומתכת המעניקים להם מראה קלאסי. היתרון השני הוא שהם מספקים הרבה מקום אחסון מה שאומר שאתה יכול לאחסן יותר פריטים במטבח שלך מבלי לדאוג שיגמר המקום. היתרון השלישי הוא שמטבחי פרובנס איכותיים מגיעים עם מדיח כלים משולב מה שאומר שכל הכלים שלכם יהיו נקיים במחזור אחד בלבד!

מטבחי פרובנס איכותיים הם בחירה טובה יותר עבור המטבח החדש שלכם. הם היו הבחירה הטובה ביותר עבור בעלי בתים בעבר והם ימשיכו להיות הבחירה הטובה ביותר בעתיד.

הסיבה שמטבחי פרובנס איכותיים כל כך פופולריים היא בגלל שהם מציעים סגנון ועיצוב מיוחד במינו. סגנון זה לא נמצא בשום מקום אחר בעולם. הם גם מציעים מגוון רחב של מוצרים מה שאומר שאתה יכול למצוא משהו שמתאים לצרכים שלך לא משנה מה הם עשויים להיות.

מטבחי פרובנס איכותיים מספקים גם מוצרים ושירותים באיכות גבוהה, מה שאומר שלעולם לא תצטרך לדאוג שהם יישברו או לא יוכלו לעשות את מה שאתה צריך שהם יעשו. הם תמיד מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיה העדכניים כך שתוכלו לקבל מהם בדיוק את מה שאתם רוצים מבלי שתצטרכו לדאוג לשום דבר אחר.

מהו מטבח פרובנס איכותי?

מטבח פרובנס איכותי הוא מטבח שעוצב ונבנה בסגנון פרובנס אשר בדרום צרפת. יש לו תחושה כפרית ומסורתית, כאשר נעשה שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ ואבן. העיצוב כולל גם פריסה פתוחה עם דגש על מקסום החלל.

המונח "פרובנס" בתעשיית המטבח משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לסגנון של ארון. ארונות אלה עשויים בדרך כלל מעץ אלון או מעץ קשה דומה, והם בדרך כלל בגימור טבעי. מטבחי פרובנס איכותיים נמצאים בדרך כלל בצרפת ובריביירה הצרפתית, אך ניתן למצוא אותם גם במקומות אחרים בעולם.

איכות הבנייה – עמידות ועמידות בפני כתמים

בדיקות איכות המטבח הן דרך לבדוק את איכות הבנייה ועמידות המטבח. חלק מהבדיקות חשובות יותר מאחרות, אך את כולן כדאי לעשות לפני רכישת המטבח.

הבדיקה הראשונה היא לעמידות ועמידות בפני כתמים. זוהי בדיקה חשובה מאוד מכיוון שהיא תראה עד כמה החומרים יתנגדו לכתמים על פני השטח ואם יש בעיות בחדירת מים או שומן. המבחן השני הוא עבור יציבות הצבע שבודק אם הצבעים בבד ישתנו לאחר זמן או חשיפה לחומרים כמו מזון, משקאות, מוצרי ניקוי וכו'. המבחן השלישי הוא ליציבות שבודק עד כמה החיבורים בין שני חלקי חומר משתלבים זה בזה. כמה חזקים הם כשהם נפרדים. האחרון מיועד לחלוקת משקל שמבטיחה שלא יהיו חפצים כבדים בצד אחד שעלולים לגרום ללחץ על חלקים אחרים של המטבח.

בדיקות איכות מטבח: איכות בניה – עמידות ועמידות בפני כתמים – ארונות עמידים בפני כתמים, ארונות עמידים בפני כתמים

מטבחים הם אחד החללים החשובים ביותר בבית. הם המקום בו משפחות מתכנסות לבשל, לאכול וליהנות אחת מחברת זו. מטבח צריך להיות פונקציונלי, יפה ועמיד.

המטבח צריך להיות מעוצב לא רק להווה אלא גם לעתיד. זו הסיבה שחשוב להשקיע בחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. לדוגמה, תוכלו לקנות ארונות עמידים בפני כתמים אשר יגנו על המטבח היפה שלכם מפני כתמים כמו קפה או יין.

המאמר הבא דן כיצד ניתן לבדוק עמידות מטבחים וכיצד ניתן להגן עליהם מפני כתמים עם חומרים איכותיים כגון ארונות עמידים בפני כתמים.

איכות החומרים – החשיבות של עץ ואבן

מטבחי פרובנס איכותיים הם דוגמה קלאסית לעיצוב צרפתי. הם מיוצרים עם החומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק. בעוד שרוב האנשים חושבים שהמטבחים שלהם עשויים רק מעץ, יש בזה הרבה יותר מסתם עץ. מטבחי פרובנס איכותיים משתמשים גם באבן ובחומרים אחרים כדי להעניק לו את התחושה והמראה הטבעיים.

חשיבות העץ והאבן:

עץ משמש בכל הסוגים השונים של מטבחי איכות פרובנס מכיוון שהוא מבודד מצוין והוא עוזר לווסת גם את רמות הלחות במטבח. זה גם מושלם לספיגת חום מתנורים, כיריים, מיקרוגלים וכו'. אבן משמשת כחומר למשטח בגלל העמידות והעמידות שלה בפני חום – היא יכולה לעמוד בטמפרטורות גבוהות מבלי להיסדק או להתקלקל כמו שחלק מחומרי השיש האחרים היו עושים לאורך זמן .

מטבחי פרובנס איכותיים הם שילוב של שני חומרים – עץ ואבן.

משטחי עץ: עץ הוא חומר טבעי ששימש כבר מאות שנים בבניית מטבחי פרובנס איכותיים. זה חזק, זה ידידותי לסביבה, וזה נראה יפה.

משטחי אבן: אבן היא חומר טבעי נוסף שנמצא בשימוש במטבחי פרובנס איכותיים במשך מאות שנים. זה עמיד ועמיד בפני חום, מה שהופך אותו מושלם עבור משטחי מטבח.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן