072-395-0470

מטבחים מעוצבים במבצע

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל (2)

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

הקדמה

מטבחים מעוצבים הם מותרות וסמל סטטוס. הם לא עוסקים רק באסתטיקה, הם גם מספקים פונקציה מעשית של הלב של הבית.

מטבחים מעוצבים מקושרים לרוב עם תגי מחיר גבוהים. עם זאת, ישנן דרכים רבות להשיג מטבחים מעוצבים במבצע. ישנם כמה מותגים ידועים המציעים הנחות על המוצרים שלהם בתקופות מסוימות של השנה. לקוחות יכולים גם למצוא מכשירי מטבח מעוצבים בהנחה בקמעונאים כמו אמזון או טרגט.

עיצוב מטבח הוא תהליך הדורש שיקול דעת ותכנון מדוקדק. שיפוץ מטבח יכול להתבצע בשלבים, אך תמיד עדיף להתחיל משלב העיצוב כדי למנוע טעויות יקרות.

ישנם היבטים רבים של שלב העיצוב שיש לקחת בחשבון, כגון הפריסה, הריצוף, מכשירי החשמל, הארונות והמשטחים. תהליך עיצוב המטבח מתחיל בהערכת הצרכים והרצונות שלך בחלל. ברגע שאתה יודע מה אתה צריך מהמטבח שלך, הגיע הזמן לחשוב איך אתה רוצה שהוא ייראה. זה יעזור לקבוע באיזה סוג של חומרים תשתמש עבור הארונות והמשטחים שלך, כמו גם איזה סוג של ריצוף יהיה הטוב ביותר עבור החלל שלך.

היסודות של עיצוב מטבח חדש או משופץ אינם מסובכים כלל. ישנם סגנונות ועיצובים רבים ושונים שיכולים להתאים לכל טעם או תקציב בכל הנוגע למטבחים במבצע!

1. המטבח הפתוח בגודל מלא

מטבח פתוח הוא הדרך הטובה ביותר לגרום לחלל המגורים שלכם להרגיש גדול ומזמין יותר. המטבח הוא מוקד הבית והוא צריך להיות מזמין ונוח. המטבח צריך להיות מקום בו תוכלו לבשל, להתרועע, לאכול, לארח אורחים ולהכין שיעורי בית.

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון מטבח פתוח הוא תוכנית הרצפה שלך. הפריסה של הבית שלך תכתיב איזה סוג של מטבח אתה יכול לקבל. לדוגמה, אם אתה גר בבית חד קומתי ללא מרתף או עליית גג, יש לך אפשרויות מוגבלות לפריסות מכיוון שלעתים קרובות יש קירות שנמשכים לאורך הבית (או מאונכים אליו) המגבילים את המרחק אחורה מהחזית. דלת שאתה יכול ללכת לפני פגיעה בקיר או בגרם מדרגות.

2. עיצובי מטבח עכשוויים עם הדגשות עץ

למטבחים העכשוויים עם הדגשות עץ יש מראה מודרני יותר. המטבח מאופיין בעיצוב פתוח ומרווח ויש בו הרבה אור טבעי. ישנם סגנונות רבים ושונים שניתן להשיג במטבח מסוג זה, וזו אחת הסיבות לכך שהם כל כך פופולריים.

מעצבים יצרו סוגים שונים של עיצובי מטבח בעלי הדגשות עץ כדי להפוך אותם למושכים יותר. מטבחים אלו מושלמים עבור אנשים שרוצים ליצור עיצוב בסגנון כפרי או כפרי בביתם מבלי להשקיע בחומרים יקרים כמו אבן או שיש.

מטבחים הם הלב של כל בית. הם המקום שבו משפחות וחברים מתכנסים כדי להכין וליהנות מארוחות. מטבחים משמשים גם כהרחבה לאישיות ולאורח החיים שלך.

כיום, מטבחים יכולים להיות מעוצבים כך שיתאימו לכל סגנון או טעם, עם מגוון צבעים, סגנונות ריהוט, משטחים ותזות, מכשירי חשמל, גופי תאורה וארונות.

המטבח הוא חלל שהוא לא רק פונקציונלי אלא גם אסתטי. מטבח מעוצב יכול להפוך את הבישול למהנה יותר על ידי כך שיהיה קל יותר למצוא את כל מה שאתה צריך במקום אחד.

3. מטבחים עכשוויים עם קירות לבנים חשופים

מטבחי עיצוב במבצע מציעים מגוון סגנונות ועיצובים. הם בדרך כלל זולים יותר ממטבחים שנבנו בהזמנה אישית וניתן לקנות אותם במקום.

המטבח העכשווי כולל מדפים פתוחים, אי, מכשירי חשמל מנירוסטה, קירות לבנים וארונות כהים.

מטבחים מעוצבים במבצע: 3. מטבחים עכשוויים עם קירות לבנים חשופים

מטבחים הם אחד החדרים המשפיעים ביותר בבית, ולעתים קרובות הם החדר הראשון שהאורחים רואים כשהם נכנסים. מטבח יכול להיות גם מרכז לחיי משפחה, שבו אנשים מתאספים לבשל או לפטפט על קפה.

עיצוב המטבח העכשווי מאופיין בקווים נקיים, חלל פתוח וחוסר בלאגן. המטבח העכשווי מעוצב בדרך כלל עם ארונות וקירות לבנים המאפשרים לו להשתלב בסביבתו.

4. מטבחים בהשראה אירופאית

אם אתם מתכננים לשפץ את המטבח שלכם וברצונכם לתת לו תחושה אירופאית, אז כדאי לכם לבדוק את עיצובי המטבח הללו. כולם במבצע ויגשימו את חלומותיכם.

מטבחים מעוצבים תמיד היו בחירה עיצובית פופולרית, אך לא לכולם יש את התקציב עבורם. אם אתה מחפש משהו יותר זול, אז תסתכל על המטבחים האלה בהשראה אירופאית שמוצעים במבצע עכשיו.

מטבח הוא החדר הכי חשוב בבית. זה המקום שבו אתה מכין אוכל, מבלה עם משפחה וחברים, ומארח אורחים. זהו גם החדר היקר ביותר לשיפוץ, בעלות של עד 150 דולר למטר מרובע.

עיצוב מטבח יכול להיות מרתיע. ישנם היבטים רבים של תהליך העיצוב שצריך לקחת בחשבון: סגנון, פריסה, תאורה, מכשירי חשמל ופתרונות אחסון. עם כל כך הרבה החלטות לעשות זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

במאמר זה נבחן כמה מהטרנדים הטובים ביותר במטבחים בהשראת אירופה במבצע לשנת 2023 וניתן לך טיפים כיצד תוכל להתאים אישית את העיצובים הללו לבית שלך.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן