072-395-0470

מטבחים לבנים קטנים

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל - מטבחים עם אי מעוצב

למה אתה צריך מטבח לבן קטן

מטבח לבן קטן הוא בחירה טובה למי שמתגורר בנכס להשכרה או בדירה. זה נותן לך את ההזדמנות להראות את כישורי הבישול שלך ללא צורך בחלל גדול.

כדאי גם לשקול אם אתה גר עם אדם אחר, כי זה ייתן לך יותר מקום לאחסן את הדברים שלך ולבשל. אתה יכול גם לחסוך כסף בקניית רהיטים ומכשירי חשמל, מכיוון שקל יותר למצוא אותם בגדלים קטנים יותר.

מטבחים קטנים אינם פופולריים כמו מטבחים גדולים, אך הם עדיין בחירה מצוינת עבור אנשים רבים. ניתן להשתמש בהם בחללים קטנים, ויש בהם כל מה שצריך.

מטבח קטן הוא לא רק בגודל החדר. זה קשור גם לעיצוב ולפונקציונליות. ישנן סיבות רבות מדוע מטבח קטן עדיף על גדול:

– אתה חוסך מקום – אתה יכול להרשות לעצמך לקנות מכשירי חשמל איכותיים יותר – אתה לא צריך לדאוג לגבי התאמה של המקרר שלך במטבח שלך

טיפים למגורים מוצלחים במטבח קטן

מטבחים קטנים לא קל לחיות בהם. יש מקום מוגבל ויכול להיות קשה לבשל ולאכול. כדי להפיק את המרב ממטבח קטן, זכור את העצות הבאות:

– שמור על משטחי המטבח נקיים ולא מבולגנים.

– השתמש בכל סנטימטר במטבח שלך על ידי אחסון מכשירי חשמל בארונות או על מדפים.

– פנו פריטים מיותרים מהמטבח שלכם כדי שיהיה לכם יותר מקום לעבוד איתו.

– השקיעו בתנור איכותי, מקרר, מדיח כלים, כיריים ומיקרוגל.

– התקן תאורה מתחת לארון כדי להאיר את אזור הבישול שלך.

– הוסף קצת צבע עם צבע או טפט למראה חדש רענן!

לקשט את המטבח הלבן הקטן שלך

ההקדמה צריכה להיות על איך ניתן לקשט מטבח לבן קטן ולגרום לו להיראות גדול יותר. תוכל להשתמש במילות המפתח הבאות:

מטבחים קטנים

-קשט את המטבח הלבן הקטן שלך

-תגרום למטבח שלך להיראות גדול יותר

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מכינים את הארוחות שלנו, מבלים עם המשפחות והחברים שלנו ונהנים מכוס קפה בסופי השבוע. כשאתם מעצבים את המטבח שלכם, אתם רוצים לוודא שהוא מרגיש כמו בבית.

על מנת שהמטבח שלכם ירגיש כמו חלל נוח, חשוב לבחור את הצבעים הנכונים עבור הקירות והארונות שלכם. זו יכולה להיות משימה מרתיעה כאשר יש לך מטבח לבן קטן כי יש כל כך הרבה אפשרויות!

לכן ריכזנו את רשימת הרעיונות העיצוביים למטבחים לבנים כדי שתוכלו למצוא השראה בבחירת צבעים למטבח הלבן הקטן שלכם!

טיפים לאחסון מזון לחלל הזעיר שלך

מטבחים הם אחד החדרים העמוסים ביותר בבית. הם משמשים לבישול, שיעורי בית, שיעורי בית, ולפעמים אפילו זמן משחק. לא תמיד קל להתעדכן בכל מה שקורה שם.

מטבחים קטנים יכולים להוות אתגר בכל הנוגע לאחסון מזון. פשוט אין מספיק מקום לכל המיכלים, הסירים והמחבתות והכלים. אבל זה לא חייב להיות ככה! ריכזנו כמה טיפים כיצד לגרום למטבח הקטן שלך להרגיש פחות צפוף על ידי אחסון האוכל שלך בצורה יעילה יותר.

מטבחים קטנים הם בעיה עבור אנשים רבים. לעתים קרובות אין להם מספיק מקום לאחסון מזון. במאמר זה נספק לכם כמה טיפים כיצד לגרום למטבח הקטן שלכם לעבוד טוב יותר עבורכם וכיצד לאחסן את האוכל שלכם במטבח זעיר.

נתחיל בדיון במיכלי האחסון הטובים ביותר למטבחים. לאחר מכן נעבור לדיון בחשיבות של טיפים לאחסון מזון במטבח קטן, ולבסוף נדבר על סוגי המזון השונים שתוכלו לאחסן בחלל קטן כך שתוכלו לבשל כל דבר בכל עת.

מתכוני בישול שחוסכים זמן ומקום במטבח הזעיר שלך

בישול במטבח קטן יכול להיות מאתגר. אבל לא לדאוג! יש לנו כמה מתכונים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהמטבח הקטן שלכם.

1) לזניה מחבת אחת: מנה נהדרת ללילה שבו אתה מרגיש עצלן ולא רוצה לעבוד יותר מדי. כל מה שאתה צריך זה מחבת אחת וכמה מרכיבים, אותם אתה יכול למצוא בכל מכולת.

2) ביצים אפויות: אתה צריך רק כמה מרכיבים וסירים ומחבתות כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מושלם לארוחת בוקר, צהריים או ערב!

3) קיש חזיר וגבינה: קיש זה מושלם לבראנץ' עם חברים או משפחה. זה לוקח פחות מ-45 דקות לבשל, אז זה מושלם אם אתה קצר בזמן!

דילוג לתוכן