072-395-0470

מטבחים לבנים כפריים

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל

היכרות עם מטבחים לבנים כפריים

המטבח הלבן הכפרי הוא סוג מטבח המתאפיין בקווים פשוטים ונקיים ובפלטת צבעים אדמתית. זוהי תצפית מודרנית על הסגנון הכפרי הקלאסי.

במטבח לבן כפרי, ארונות המטבח עשויים לרוב מעץ וצבועים בלבן. המשטחים עשויים לרוב מגרניט או קוורץ. למטבחים בסגנון כפרי יש לרוב אי גדול באמצע החדר עם כיור המשמש להכנת מזון וכמשטח עבודה.

מטבחים לבנים כפריים היו פופולריים מאוד בשנות ה-90, אך הם נופלים מהרווחה בשנים האחרונות. אחת הסיבות לכך עשויה להיות שהם לא עובדים טוב עם מכשירי חשמל מודרניים, כמו תנורי נירוסטה ומדחי כלים.

מבט על לבנים כפריים במטבחים: השחור החדש

המטבח הכפרי הלבן הוא טרנד חדש שהיה פופולרי בשנים האחרונות. מטבח מסוג זה מתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ומתכת. הצבע הלבן והסגנון הכפרי מעניקים לו תחושה מודרנית המושלמת לבית של היום.

מטבחים כפריים לבנים פופולריים מכיוון שהם קלים לתחזוקה ואינם דורשים תחזוקה רבה. הם גם מספקים תחושה פתוחה כשאתה נכנס אליהם, וזה יכול להיות נהדר אם יש לך ילדים מתרוצצים.

מאפיין מפתח במטבח מסוג זה הוא הניגוד בין צבעים בהירים וכהים, שעוזר לו להרגיש מרווח יותר. לדוגמה, ארונות שחורים עם משטחי עבודה לבנים או רצפות כהות עם קירות לבנים יכולים ליצור את האפקט הזה בחלל שלכם.

מטבחים לבנים הם בחירת צבע פופולרית עבור ארונות מטבח. אבל מה עם מטבחים לבנים כפריים? הם טרנד חדש בעולם עיצוב המטבחים והם נראים מדהים.

הם מציעים תחושה כפרית וכפרית יותר למטבח. זה שונה מאוד מהמטבחים הלבנים המסורתיים שאנחנו רגילים לראות. מטבחים לבנים כפריים משתמשים בצבעים בהירים כמו שמנת, בז', או אפילו חומים בהירים כדי ליצור אווירה של חמימות ונוחות בחלל.

זה לא קשור רק לצבע, יש גם נושא כפרי שלם שמגיע איתו. החומרים המשמשים למטבחים מסוג זה כוללים עץ, מתכת, אבן ולבנים – שלכולם יש תחושה כפרית.

מהו כפרי לבן?

ארץ לבנה הוא סגנון ריהוט שקיים כבר מאות שנים. זהו סגנון שזכה לפופולריות במאה ה-18 והוא נראה בדרך כלל בבתים עם מטבחים גדולים.

ניתן לאתר את המונח "ארץ לבנה" למאה ה-18, אז שימש לתיאור רהיטים עשויים מעץ אלון, אורן או מהגוני. חלקים אלה נמצאו בדרך כלל בבתים עם מטבחים גדולים, מכיוון שהם נועדו להשלים את החללים הללו.

בעולם של היום, ריהוט כפרי לבן עדיין פופולרי וניתן למצוא אותם בסגנונות וצורות רבות ושונות.

מטבחים כפריים לבנים הוא בלוג על מטבחים כפריים. זה בשביל בן הארץ, על ידי בן הארץ, ועל המטבח של בן הארץ.

דילוג לתוכן