072-395-0470

מטבחים כפריים פשטות: מדריך שחייבים לקרוא

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
שדרוג מטבחים

מהם מטבחי כפריים של פשטות ולמה הם כל כך פופולריים?

מטבחי כפר פשטות הם חלק אייקוני מהמטבח האמריקאי. הם מגיעים עם הרבה עיצוב ופונקציונליות, אבל הם גם מגיעים עם כמה חסרונות שגורמים להם לא להתאים לכולם. במאמר זה, נבדוק מהם מטבחי כפר פשטות ומה אתה צריך לדעת עליהם לפני הקנייה.

ארה"ב היא מדינה עם אזורים רבים ושונים שלכל אחד יש את הסגנון והתרבות הייחודיים שלו. זו הסיבה שיש כל כך הרבה סגנונות שונים של מטבחים באמריקה, מהמסורתי למודרני ועד למטבח הכפרי של פשטות.

למטבח כפרי של פשטות יש תכנית קומה פתוחה הכוללת כיור, כיריים, תנור, מקרר ומדיח כלים בחלל אחד עם גישה נוחה לכל מכשיר מכל מושב ליד השולחן או השיש. הרהיט עשוי מעץ במקום פלסטיק או מתכת מה שמקנה לו מראה ותחושה טבעיים יותר וכן ידידותיים יותר לסביבה מחומרים אחרים המשמשים כיום בעיצוב מטבחים

מרכיבי המפתח של מטבחים בהשראה מסורתית

מטבחים נראים עלייה בפופולריות בשנים האחרונות, והמגמה רק תמשיך.

מטבחים הם כבר לא רק מקום שבו מכינים ואוכלים אוכל. הם הפכו להרחבה של הבתים והחללים האישיים שלנו, שאנו רוצים שיהיו פונקציונליים ויפים כאחד.

מאמר זה יחקור את מרכיבי המפתח של מטבחים בהשראה מסורתית שהופכים אותם לפופולריים כל כך, עם טיפים כיצד תוכלו לשחזר את המראה הזה בבית שלכם.

מטבחים כפריים הם מדריך חובה למי שרוצה לעצב מטבח אלגנטי ופונקציונלי כאחד. מאמר זה יכסה את מרכיבי המפתח של מטבחים בהשראה מסורתית ויספק כמה דוגמאות לעיצובי מטבח כפרי שיעזרו לך להתחיל.

הדבר הראשון שאנשים חושבים עליו כשהם חושבים על מטבח כפרי הוא ערכת הצבעים. למטבחים כפריים מסורתיים יש תחושה ארצית וחמימה אשר מושגת על ידי שימוש בצבעים כמו חומים, שזופים וירוקים כהים. צבעים אלה מעורבבים לעתים קרובות עם גוונים בהירים יותר של צהוב או ורוד.

כיצד ליצור פריסת מטבח כפרי בפשטות

ישנן סיבות רבות מדוע מטבחים כפריים הופכים פופולריים בימינו. הם לא רק קלים לתחזוקה אלא גם מספקים תחושת נוחות וחמימות לבית.

במאמר זה, נבדוק מה נדרש כדי ליצור פריסת מטבח כפרי פשוטה. אנו ניקח אתכם בתהליך התכנון, העיצוב ובניית המטבח הכפרי החלומי שלכם.

אנו נסקור גם כמה שיטות עבודה מומלצות שיכולות לעזור לך ליצור פריסת מטבח כפרי פשוט משלך בקלות.

המדריך הזה מיועד למי שתמיד חלם על מטבח כפרי נעים. זה יעזור לך לעצב את המטבח שלך כך שיראה כמו מטבח כפרי על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה.

שלב 1: תכנן את עיצוב המטבח שלך

הצעד הראשון בעיצוב המטבח הכפרי שלך הוא לתכנן את הפריסה. זה כולל החלטה על מיקום הכיריים, התנור, הכיור והמקרר שלך. לאחר שהחלטתם על הפריסה, הגיע הזמן לבחור באילו מכשירי חשמל תרצו להשתמש בעיצוב שלכם.

שלב 2: קשט את המטבח שלך עם מכשירי חשמל בסגנון כפרי

לאחר שבחרתם את מכשירי החשמל שלכם ותכננתם היכן הם יוצבו בחדר, הגיע הזמן לקשט! אחת הדרכים לגרום למטבח הכפרי החדש שלך להרגיש יותר כמו בית היא על ידי בחירת מכשירי חשמל העשויים מחומרים טבעיים כגון עץ או מתכת. ניתן להוסיף גם נגיעות טבע כמו פרחים או צמחים על אדן החלון או תלויים מהתקרה. שלב 3: הוסף קצת חלודה

איזה סוג של משטח עליון אתה צריך עבור מטבח SimpliCity?

המשטחים למטבח SimpliCity צריכים להיות קלים לניקוי ועמידים. הם צריכים גם להיות מסוגלים לעמוד בבלאי של שימוש יומיומי.

חומר טוב למשטח השיש הוא נירוסטה. הוא עמיד, קל לניקוי ויכול לעמוד בשימוש יומיומי של מטבח SimpliCity.

משטחי השיש הם הבחירות הפופולריות ביותר עבור אנשים שרוצים ליצור מטבח מסורתי ואלגנטי. שיש היא אבן טבעית ששימשה במשך מאות שנים במטבחים. זה עמיד וקל לתחזוקה, אבל זה יכול להיות יקר.

שיש הוא בחירה מצוינת למטבח הכפרי של Simplicity אם אתה רוצה ליצור מראה מסורתי ואלגנטי. זה עמיד, קל לתחזוקה, אבל יקר.

דילוג לתוכן