072-395-0470

מטבחים יוקרתיים ביותר – מטבחי דניאל

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

מה הופך מטבח ליוקרתי?

קשה להגדיר מה הופך מטבח ליוקרתי. מה שאדם אחד מחשיב ליוקרתי, ייתכן שאחר לא. מטבחי יוקרה משויכים בדרך כלל לחומרים יוקרתיים, כמו משטחי שיש ורצפות עשויות עץ. יש להם גם מכשירי חשמל ומתקנים חדישים.

מטבחים יכולים להיות יוקרתיים מסיבות שונות. הם יכולים להיות יוקרתיים בגלל שהם מרווחים, או בגלל שהם מכילים הרבה תכונות שמקלים על הבישול עבור השף. מטבחים יכולים להיות מפוארים גם בגלל שהם עשויים מחומרים יקרים כמו שיש או גרניט, או בגלל שיש בהם את המכשירים והאביזרים העדכניים ביותר.

בעבר, מטבחים היו רק מקומות שבהם אנשים בישלו אוכל. היום הם יצירת אמנות שלמה. מטבחים הם כבר לא רק מקום לבשל בו אוכל, הם הלב של הבית. הם מספקים מקום למשפחות להתכנס וליהנות מזמן משותף תוך בישול ארוחות בריאות. מטבחים הפכו גם למקום אירוח אורחים ואירוח מסיבות.

המטבחים היוקרתיים ביותר חייבים להיות מטבחי דניאל מכיוון שהם מציעים כל כך הרבה סגנונות ועיצובים שונים בחבילה אחת שתתאים לכל חלל מטבח או תקציב. למטבחי דניאל למעלה מ-20 שנות ניסיון בעיצוב מטבחים עם חומרים איכותיים שיכולים להחזיק מעמד עשרות שנים. הם מציעים מחירים נוחים על המוצרים שלהם ושירות הלקוחות שלהם יוצא מן הכלל!

מספר 10 – Miele

מטבחי דניאל הוא שם מוכר בתעשיית המטבחים. הם הוקמו בשנת 1979 ומאז גדלו והפכו לאחד המותגים המצליחים בעולם.

החברה זכתה בפרסים יוקרתיים רבים, ביניהם עיצוב השנה למטבחים באירופה, בו זכו במשך שנתיים רצופות (2011 ו-2012).

המטבחים של דניאל הם המטבחים היוקרתיים בעולם. הם ידועים בעיצובים המעודנים שלהם ובאיכות הביצוע שלהם.

Miele היא חברת מכשירי מטבח גרמנית שעוסקת בתכנון, ייצור והפצה של מכשירי בישול מאז 1899. החברה התחילה את דרכה עם כיריים גז לפני שהתרחבה לכלל טווחי גז, תנורים, מדיחי כלים ומוצרי מטבח אחרים. Miele היא כיום היצרנית הגדולה ביותר של מכשירי חשמל מתקדמים בעולם.

עיצוב המטבח של Miele הוא לא רק יוקרה – זה גם פרקטי. החברה מתמקדת באיך להקל על חיי הטבחים כבר למעלה מ-120 שנה, עם מגוון רחב של מוצרים שיתאימו לכל תקציב או אורח חיים. פילוסופיית עיצוב המטבחים שלהם סובבת סביב שלושה עקרונות ליבה: פשטות, פונקציונליות וקיימות

מספר 9 – בוש

מטבח בוש הוא האולטימטיבי בפאר. לא רק למטבח הזה יש מגוון רחב של מכשירים, אלא יש לו גם כיור ומדיח כלים מובנה. מטבח בוש הוא אחד מהמטבחים היוקרתיים בשוק.

בוש, היצרנית המובילה של מכשירי חשמל גדולים, מציעה קו נרחב של מכשירי חשמל ביתיים באיכות פרימיום המספקים ביצועים בלתי מתפשרים ועיצוב יוצא דופן. מטבחי בוש הם אלגנטיים ומודרניים עם תכונות רבות המתאימים לכל סגנון חיים.

בוש היא יצרנית גרמנית של מכשירי חשמל ביתיים, עם מטה בגרלינגן, ליד שטוטגרט. זוהי הספקית הגדולה בעולם של מוצרי חשמל ביתיים והיא אחת החברות המובילות בשוק העולמי. בוש מייצרת תנורים מאז 1886 ומציעה היום מגוון רחב של מוצרי בישול לרבות כיריים גז וחשמליות, תנורים, מיקרוגלים, מדיחי כלים ומכשירי חשמל מובנים.

עיצוב המטבח של בוש מאופיין בקווים נקיים המקלים על שמירתו מסודרת. סגנון מטבח זה יכול להיות מיושם על כל גודל מטבח או תקציב.

מספר 8 – סימנס

מטבחי דניאל

מטבחי דניאל היא חברת מטבחים בהתאמה אישית. הם מציעים שירותי עיצוב והתקנה של מטבחים יוקרתיים ללקוחות בארצות הברית וקנדה. Daniel Kitchens הוקמה בשנת 2006, עם מטה באטלנטה, ג'ורג'יה. מטבחי דניאל מעסיקה מעל 400 עובדים, ביניהם מעצבים, אדריכלים, מנהלי פרויקטים ומתקינים.

מטבחי דניאל נמנה בין 10 המטבחים היוקרתיים ביותר ב-Houz בשלוש השנים האחרונות. החברה דורגה במקום ה-8 ברשימת המטבחים היוקרתיים ביותר בשנת 2018 עם סך של 1,522 ביקורות ודירוג ממוצע של 4.8 כוכבים מתוך 5 כוכבים.

מטבח סימנס של דניאל מטבחים הוא דוגמה אחת מהפורטפוליו שלהם שזכה לביקורות נלהבות מלקוחות שרכשו אותו או ראו אותו מותקן במקומות אחרים.

סימנס מטבח של דניאל מטבחים

למטבח סימנס של דניאל מטבחים יש דירוג ממוצע של 4.8 כוכבים מתוך 5 כוכבים ב- Houzz עם סך כולל

מספר 7 – פישר ופייקל

מטבחי דניאל היא חברה שקיימת כבר למעלה מ-50 שנה. החברה נוסדה על ידי דניאל ואשתו אדית בשנת 1967. בני הזוג התחילו עם אולם תצוגה קטן אחד למטבח בפרבר הות'ורן במלבורן ומאז גדלה והפכה לחברת המטבחים הגדולה באוסטרליה.

בשנים האחרונות, החברה הרחיבה את מגוון המוצרים שלה לכלול מטבחים ומוצרי חשמל יוקרתיים. כיום, הם מהמטבחים היוקרתיים בעולם עם מגוון רחב של מוצרים לכל כיס.

המותג פישר ופייקל הוא יצרן מניו זילנד המתמחה במכשירי בישול ומדחי כלים. הם הוקמו עוד בשנת 1887 על ידי ג'יימס פישר וג'ורג' פייקל כעסק שותפות שייצר גופי תאורה בגז לבתים.

מספר 6 – גאגנאו

דניאל מטבחים היא חברה בריטית לעיצוב מטבחים הפועלת מאז 1983. מטבחי דניאל הפכה עם השנים לאחד ממעצבי המטבחים המובילים בעולם, עם אולמות תצוגה ביותר מ-20 מדינות.

מטבחי דניאל הוא גם אחד מהמטבחים היוקרתיים שתוכלו למצוא. החברה מציעה מגוון רחב של עיצובים, החל מעכשווי וקלאסי ועד כפרי ומסורתי.

החברה נוסדה על ידי דוד ודניאל גגנאו שהם גיסים. הם התחילו כנגרים ועבדו על כישוריהם עד שהצליחו להקים עסק משלהם לעיצוב מטבחים ב-1983.

לאחים Gagnau יש תשוקה עזה לעיבוד עץ, בה הם משתמשים כדי ליצור ארונות יפים שהם גם מסוגננים וגם פרקטיים.

הסגנון הייחודי שלהם הוצג בתוכניות טלוויזיה כמו Grand Designs, The Restoration Man, House Doctor ועוד רבים.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן