072-395-0470

מטבחים במבצע כולל שיש

מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים
תוכן עניינים
מטבחי דניאל - מטבחים במבצע

מאמר זה עוצב ונכתב ע"י חברת "מטבחי דניאל - מטבחים מעוצבים"

למה כדאי לך לעשות מהפך למטבח

מטבחים הם אחד החלקים החשובים ביותר בבית. הם מציעים מקום לבשל ולאחסן מזון. הם מספקים מקום לארח בו אורחים והם מאפשרים לך לבלות עם המשפחה שלך. המטבח שלכם הוא גם הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לביתכם, לכן חשוב שיהיה לכם מטבח שמשקף את מי שאתם ומה אתם אוהבים.

אם אתה לא מרוצה מהמטבח שלך, אז אולי הגיע הזמן לעשות מהפך! מהפך למטבח יכול לשנות לחלוטין את התחושה והמראה של החלל שלך, אז זו השקעה ששווה לעשות. החלק הכי טוב הוא שיש הרבה מטבחים במבצע עכשיו שיכולים לעזור לך לחסוך כסף ועדיין לתת לבית שלך את הסגנון והתחושה שאתה רוצה.

מטבחים הם המוקד העיקרי של כל בית. הם המקום שבו כל המשפחה מתאספת כדי לבלות זמן איכות ביחד. הם גם מקום שבו ילדים יוצרים זיכרונות עם חבריהם או נהנים מארוחה עם הוריהם. וכשזה מגיע למטבחים, תמיד יש משהו שאפשר לעשות בשביל חוויה טובה יותר.

מטבחים במבצע כולל שיש:

חידוש מטבחים וחידוש מטבחים במחיר סביר הם שני ביטויים נפוצים מאוד בעולם השיפוץ והשיפוץ הביתי של ימינו. הסיבה היא די פשוטה – אנשים רוצים שהמטבחים שלהם יהיו כמה שיותר מהממים אבל הם לא רוצים לשבור את הכיס כדי שזה יקרה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה באמצעות מכשירי מטבח המוצעים במבצע כולל שיש, כמו גם ארונות מטבח שסומנו במחיר. שני הדברים הללו יעזרו רבות לגרום למטבח שלך להיראות חדש שוב וגם לא ישברו את התקציב שלך!

המדריך השלם לעיצובי שיש למטבחים

מטבחים הם מקום בו אנו מבלים זמן רב בבישול, אכילה ומפגשים חברתיים. הם גם המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו בניקיון לאחר בישול ואכילה. מטבחים הם אחד החדרים החשובים בבית.

השיש הוא אבן טבעית ששימשה במשך מאות שנים במטבחים וכן בחדרי רחצה ובחללים ציבוריים אחרים. היוונים והרומאים הקדמונים השתמשו בשיש כדי לבנות את המונומנטים, הבתים, המקדשים ומבני הציבור האחרים שלהם, כי זה היה קל לעבוד איתו. השיש פופולרי גם בזכות העמידות, היופי, הדפוסים הייחודיים והזמינות שלו בצבעים רבים. השימוש בשיש התפתח במשך מאות שנים מהיותו רק חומר בניין לטרנד עיצוב פנים כיום.

מדריך זה יעזור לכם לבחור את עיצוב השיש הטוב ביותר למטבח שלכם כולל איך לנקות אותם כך שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

מטבחים הם הלב של הבית. כיום אנשים מחפשים מטבחים שהם לא רק פונקציונליים אלא גם מסוגננים וייחודיים.

חשוב לבחור את עיצוב המטבח המתאים לצרכים שלכם. יש מגוון רחב של עיצובי מטבחים לבחירה. אפשר ללכת על מטבח פתוח עם משטחי שיש או מסורתי עם אריחים וארונות עץ.

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת עיצוב המטבח שלך הוא להחליט על העיצוב הרצוי – מודרני, קלאסי או כפרי – ולאחר מכן לגלות איזה סוג של חומרים יעבוד הכי טוב בסוג העיצוב הספציפי הזה.

השיש הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות כחומר למשטחי מטבח מכיוון שהוא עמיד ומסוגנן בו זמנית. יש לו הרבה עיצובים שונים שניתן להשתמש בהם במטבחים – ממינימליסטי ועד לדוגמאות מורכבות, כך שתמיד תמצא משהו שמתאים לטעם ולצרכים שלך.

8 רעיונות למשטח שיש חדש למטבח לביתך בשנת 2023

שיש היא אבן טבעית אשר שימשה במטבח במשך מאות שנים. זהו חומר נהדר מכיוון שהוא עמיד, קל לניקוי וניתן להשתמש בו בסגנונות רבים ושונים. השיש הוא גם אחד החומרים הפופולריים ביותר למטבחים חדשים במבצע.

במאמר זה, ברצוני לחלוק 8 רעיונות למשטח שיש חדש למטבח בביתכם ב-2023.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מבשלים, אוכלים ומתרועעים. משטח שיש במטבח יכול להיות דרך מצוינת להוסיף אישיות לחלל שלכם ולגרום לו להרגיש כמו בית אמיתי. הנה 8 רעיונות למשטחי שיש שתוכלו להשתמש בהם במטבח שלכם.

בכל הנוגע לעיצוב וחידוש מטבחים, ישנן אפשרויות רבות שיש לקחת בחשבון. אחד מהם הוא החומר המשמש על משטחים או משטחים במטבח. החומרים הפופולריים ביותר עבור משטחים אלו הם גרניט ושיש, אך מה היתרונות שלהם? באיזה מהם כדאי לבחור? מהן אפשרויות נוספות שאולי לא שקלת?

השיש היה בחירה פופולרית במשך מאות שנים מכיוון שהוא יפה, אלגנטי ועמיד – תכונות שהופכות אותו למושלם עבור מטבחים!

אבל מה עושה את החומר הזה כל כך מיוחד? ולמה כדאי לבחור בשיש על פני חומרים אחרים כמו גרניט או קוורציט? בואו נסתכל על כמה מהיתרונות שלו:

כיצד לבחור את החומרים הטובים ביותר עבור פרויקט שדרוג השיש והארונות שלך

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מכינים, מבשלים ואוכלים את הארוחות שלנו. זה המקום שבו מתאספות משפחות לשוחח ולחלוק סיפורים בזמן שהן מכינות ארוחת ערב יחד. וזה גם המקום שבו אנחנו מבלים הרבה זמן לבד, מבשלים סערה כדי להשביע את הרעב שלנו או פשוט נהנים מכוס קפה תוך כדי מבט אל נוף הבוקר הנשקף מהחלון.

העיצוב והפריסה של המטבח שלך יכולים להיות בעלי השפעה עצומה על איך שאתה חי בבית שלך. בחירת החומרים הטובים ביותר עבור פרויקט שדרוג השיש והארונות שלך יכולה לעזור לך ליצור חלל שמשקף את מי שאתה, כמו גם את מה שאתה צריך מהמטבח שלך.

שיש הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר עבור משטחי מטבח. זה עמיד וקל לניקוי, אבל זה יכול להיות יקר.

ישנם סוגים רבים ושונים של שיש בשוק כיום, לכן חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני שאתם מבצעים רכישה. שלושת הסוגים העיקריים הם: שיש טבעי, שיש לבן או בהיר ושיש בצבע שחור או כהה.

שיש טבעי כורה ממחצבות וצבעו יכול להשתנות בהתאם לסוג האבן ששימשה כחומר בסיס. גולות לבנות או בהירות מיוצרות על ידי ערבוב אבנים לבנות עם צבעים אחרים ואילו גולות שחורות או כהות מיוצרות על ידי ערבוב אבנים כהות עם צבעים אחרים.

דרך טובה לבדוק אם השיש שלכם אותנטי היא לבדוק את הדוגמא שלו מקרוב – לגולות טבעיות יהיו דוגמאות מאוד ברורות ואילו למלאכותיות יהיו דוגמאות פחות ברורות.

קטגוריות מטבחים

מטבחים במבצע

מטבחי דניאל - דגם SMILE

דגם ONIX

מטבח 10 מטר גוף סנדויץ' דגם כפרי צביעה בתנור! רק ב – 27,900 ₪
32900
27,900
  • 10 מ' מטבח גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים במבצע

דגם GLOSSIK

מטבח יוקרתי מדגם GLOSSIK גוף סנדוויץ' רק ב-23,900 ₪
28900
23,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי, פשתן דו צדדי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם AGAM F

דגם AGAM F

מטבח סנדויץ' מדגם AGAM F רק ב-20,900 ₪
26950
20,900
  • 10 מ' גוף סנדוויץ' פורמייקה דו צדדי פשתן בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחי דניאל - דגם EDEN

דגם EDEN

מטבח כפרי דגם - EDEN. גוף סנדויץ' רק ב – 21,900 ₪
28950
21,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
דניאל מטבחים - דגם DUPON

דגם DUPON

מטבח אפוקסי אינטגרלי מדגם DUPON רק ב- 26,900 ₪
30900
26,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...
מטבחים לבנים בתל אביב

דגם SMILE

מטבח סנדוויץ' - דגם SMILE רק ב-17,900 ₪
27900
17,900
  • 10 מטר, גוף סנדוויץ' בעיצוב אישי
  • מגירות טריקה שקטה BLUM כולל מגירות עמוקות, דלתות FORMEX טריקה שקטה ועוד...

מידע שעשוי לעניין אותך

אזורי שירות

להצעת מחיר למטבח החלומות שלכם השאירו פרטים בטופס וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן